#1

Först och främst vill jag tacka Jessica för hjälpen med min blogg design :) Tack Tack

Jag vet faktiskt ärligt talat inte vad jag ska med en Blogg till, vem fan kommer läsa den? haha.
I dag har de iaf snöat som de flesta vet om, jag och pojkarna va ute å lekte länge i snön och plocka undan alla sommarleksaker och fram med pulkor osv.
Sen har jag målat i Gästrmmet som kommer bli pojkarnas rum efter jul. jag längtar efter att få bort alla leksaker ifrån vardagsrummet och få sova själv.

Jack är vaken och vägrar sova, Jag ska natta honom igen sen ska jag oxå sova, i morgon är de pulka åkning som gäller wiihiii :D

~*~Jag glömde skriva en sak. Tomten kom å kika in igenom köks fönstret i dag :) han kolla nog så att pojkarna va snälla. Aaron blev super glad å vinka till Tomten som vinka tillbaka å försvann sedan ut i vinter mörkret. Jag hoppas tomten kommer fler ggr så jag hinner ta ett foto på honom~*~

Kommentarer
Postat av: jesa

det var så lite, tycker om att pilla i photoshop å sånt =)

Jag läser iaf =)

Tomten var hit oxå å lämna ett paket till Alexander eftersom tomten skrämde honom så mycket förra gången han var hit.. så alex våga oxå vinka åt tomten i fönstret..

2011-12-08 @ 08:39:40
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0