#3

Sluta jobbet kl 16, hämta barnen på dagis och åkte till Mor och Far och åt mat, Min bil blev kvar där eftersom soppan tog slut=/ tur att Mor min körde hem oss.
Jack somnade direkt när vi kom hem så jag och Aaron passa på att måla lite i deras blivande rum.

Nu är de bara lite lister som ska målas och jag ska försöka göra något roligt med den där hemska dörren, och så kommer de bli någon typ av fondvägg så allt inte blir så vitt och tråkigt.
Sen vill jag ha några tusen så jag kan inreda lite till dom :) och jag hopps Tomten kommer med fina Julklappar som vi kan fylla rummet med :D

Lite trist lr jävligt mycket trist de är att inte ha sin Man hemma=/ vill inte sova själv juu.

Kommentarer
Postat av: jesa

men nu är bilen tankad å flyttat upp hit till oss.. så werner får hjälpa dig att byta däck sen..

2011-12-10 @ 13:16:06
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0