#6 + uppdatering

I natt har Aaron varit ledsen.
Han skrek hysteriskt och va jätte ledsen, tillslut lyckas han få fram att han hade ont i benen. Jag försökte förklara för honom att han hade växtverk och att de skulle bli bättre om han tog lite medicin men han vägra, efter en stund sa han själv att jag skulle hämta medicin åt honom.
När han sluta gråta och jag frågade om han hade ont i benen fortfarande sa han "bra nu, Medicin bra".
Jag berätta för honom att jag oxå hade ont i benen när jag va liten och att man har de för att man växer och blir stor och att han kommer bli lika stor som pappa när han blir stor, då sa han "åh stackars pappa, ont benen" haha. Ja Pappa är ju lång så han måste ha haft jätte ont:P

Pojkarna ha varit på dagis en sväng i dag,
Medans dom va på dagis så va jag på arbetsförmedlingen å som vanligt blev jag inge klokare av de.
Jag och Gunnel (Våran hund inte Jerry) va ute på skogs promenad och leta jul gran, hitta en som kanske duger:P

ne jag har inget vättigt att skriva så jag återkommer någon annan dag XD
______________________________________________________________________________________________

Aaron är väldigt lik sin mor.

Haha jag märkte nu att Aaron är väldigt lik mej när han försöker göra någonting som inte riktigt går så bra och de spelar ingen roll vad de handla om.
Han stod och lekte med sina älskade Raggar bilar när en åkte in under soffan, han försökte nå den men de gick inte, han reste sig upp och stampa lite och fråga mej om hjälp, jag sa att han skulle försöka en gång till vilket han gjorde, gick inte andra gången heller, han ställer sig upp stampar och skriker "GÅR INTE...... KAN INTE" han försöker en gång till. Ne de gick inte den tredje gången heller så han blir väldigt ledsen (bryter ihop) säger "kan inte mamma" så jag hjälper han och han blev glad. 
Exakt som mej, försöker några gånger stampar lite av ilska, känner tårarna börjar svida, försöker igen går de inte då så bryter jag ihop av ilska och aggression.
och jag som alltid skyllt på att dom har pappas humör.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0