#7

Lucia på dagis igår!
Det va super mysigt att se go pojkarna som små Nissar, Aaron va så duktig han satt hela tiden bredvid sina kompisar medan Jack strosa runt 3m ifrån alla andra och såg allmänt fundersam ut,
Han undra nog vad dom höll på med.
Efter sång och lite fotografering blev de lusse fika :)


Dom sötaste och goaste pojkarna som finns. Mamma älskar er <3

I dag har jag varit och tagit igen lite av utbildningen.
Under min 3v utbildning missade jag en dag som handla om Fonder och Aktier o.s.v så den va jag och tog igen i dag. Men innan jag kom iväg, vilken jävla morgon. De va isbana på hela gården så jag fick sanda, försökte ta mig ifrån gården men gled baklänges ut på gräsmattan, hämta mer sand och la efter hela min lilla väg så jag kom ut på byvägen, kom ut dit och där blev jag stående, de va så halt så bilen rörde sig inte en millimeter. De sluta med att jag fick hämta mer sand och sanda byvägen för att komma ut på stora vägen. Ja å just ja, jag skulle ha en hink att hämta sand i tänkte jag, så jag hitta 2 gamla färg hinkar som satt ihop, när jag försökte få isär dom blev jag dränkt med gammal färg och sunkigt vatten så jag blev tvungen att byta kläder oxå.
Sen gick de inte att köra fortare en 50 på hela vägen till Dagis. När jag lämnade pojkarna tog ja E4 in till söderhamn. Men jag blev bara 33 minuter sen:P

Nej Jerry din son är inte B*g:P
När jag hämta pojkarna kom Aaron springande "Mamma mamma, tjejer här" då va några av Fritids barnen där.
Jag packa Pojkarnas saker och klädde på dom och skulle gå ut Aaron blev arg och sa att han måste säga hej då till tjejerna så de fick han göra, när vi gick ut igenom dörren och jag stängde den börja Aaron stor tjuta, han va helt hysterisk, Jag frågade varför han va arg och ledsen och han svarade mej "Måste pussa tjejerna, Vill pussas"  Hahaha ;) det ska börjas i tid lr vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0