#10

Sov bekymmer.
Börjar bli läge att fixa sömn tabletter tror jag för så här kan de inte fortsätta, spelar ingen roll när jag lägger mig så kan jag bara inte somna. På morgonen när pojkarna vaknar är jag helt död och får verkligen kämpa mej upp ur sängen.

Jack är oxå vaken.

Lill plutten sitter här i soffan med mej nu, han vaknade och va hysterisk och vägra somna om, satt med han i 30min men han somnade inte om och jag orka inte sitta där hela natten så han fick följa med ner och kolla på tv istället.

Ensam.
Bara för att man är ensam nu så vill man bara ha Kärlek och mys.
Jerry är ju kvar i Stockholm så då blir jag deprimerad och behöver närhet, så kollar man på massa "Romantiska" filmer, Vilket absolut inte blir bättre för kärlek på film, ja de händer ju bara på film.
Vem måste jag fråga har haft de som på film? Vem har blivit tagen med storm? Vem har blivit upptryckt mot en vägg och blivit kysst? Vem har haft sex i ett vattenfall? Vem har haft vatten krig i köket som slutat med att man hamnar i Duschen och sliter av varandra kläderna? Vist i början av ett förhållande kan de kanske hända men sen då? varför slocknar elden som man hade i början? Vist min eld har verkligen inte slocknat den behöver bara lite bensin ibland för att flamma till, men bensin är dyrt.
Ja som sagt jag är lite deprimerad nu. haha ganska patetiskt.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0