Nytt år!

Nytt år kanske dags för en uppdatering!
Har inte skrivit på Länge nu bara för att Jerry varit hemma sedan veckan före jul :)
ska försöka skriva lite till er som läser och är intresserade av hur vi har de osv.

Ja som jag skrev innan så stannade Jerry hemma veckan innan jul, vilket inte jag viste så de blev en glad överraskning.
Vi hade riktig familje mys den helgen och Bada på Hällåsen sen va vi och hälsa på Tomten i skogen.
Aaron och Jack lämnade sina önskelistor till Tomten och fick en påse godis var.


Två Tomtar?! tycker de va en liten miss dom gjorde.

 

Å de kom snö!

Fast den höll sig ju bara kvar några dagar, vilket jag tycker va väldigt tråkigt.

Det var tungt åt träden.

Jul Jul strålande Jul!

Över julen va Jerrys syster med familj här, så på själva julafton va vi hemma hos mina föräldrar i Svartbäcken. Det är så mysigt när Tomten kommer med häst och vagn och ger barnen godis. Jag tror alla barn blev nöjda med sina klappar. Aaron och Jack har redan lekt sönder hälften av sina klappar.

 

Våran Gran.

Tomten kommer!!



Ja de va lite om julen de. Vi hade en bra och mysig jul och barnen fick mycket klappar som de ska vara:D

Ny år!
På ny år kom de några goa å glada vänner hit, vi badade tunna sköt raketer och drack skumpa. helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var mysigt, hoppas ni blev nöjd med klapparna.

För det blev pappa och jag TACK

2012-01-03 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0